Sopotnia wielka randki 5 minutowe

Więcej informacji można znaleźć na stronie z listą najczęściej zadawanych pytań. Zapisy na wszystkie imprezy przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej. Aktualny kalendarz spotkań widoczny jest na stronach poszczególnych miast - Kraków , Katowice , Wrocław. Prowadząca wskaże Ci numer stolika , przy którym spędzisz cały wieczór w przypadku kobiet lub od którego rozpoczniesz imprezę w przypadku mężczyzn. Czas każdej rozmowy wynosi od 5 do 8 minut.

Informację o dokładnym czasie rozmów otrzymasz SMS-em w dniu imprezy. Panowie przesiadają się do kolejnego stolika   np. Rozpoczyna się kolejna rozmowa z osobą z listy na formularzu. Po odbyciu połowy rozmów nastąpi ok. W przypadku odwzajemnionego zainteresowania, następuje za naszym pośrednictwem wymiana kontaktów. Proste i szybkie! Po każdym szybkorandkowym spotkaniu można zostać na imprezie z nowo poznanymi osobami w mniejszym lub większym gronie i kontynuować miło wieczór.

Sprawdź siebie i nas — przyjdź na szybkie randki! Speed dating - tutaj szybko i w prosty sposób poznajesz nowych ludzi! Kilkanaście szybkich randek w jeden wieczór - na żywo! Szukasz miłości, przyjaźni lub zabawy w sympatycznym gronie? Świetnie trafiłeś, to wszystko znajdziesz u nas. Choć się bardzo staraliśmy, dwustu "czerwonych" punktów nie uzbieraliśmy i brązowej odznaki jeszcze nie zdobyliśmy.

Na odznakę cierpliwie poczekamy, na beskidzkim szlaku na wiosnę sie spotkamy.

Po trzech tygodniach wracamy na najsłynniejszy z beskidzkich szlaków - czerwony Główny Szlak Beskidzki. Po raz piąty wracają na niego wędrowcy, by przemierzać ten pełen uroków trakt. Niestety chyba ostatni raz w tym roku. Pogoda nie zawsze nas rozpieszczała, ale każdy odcinek GSB wytrwale pokonywaliśmy, bez względu na warunki pogodowe. Nie przeszkadzał słoneczny skwar, wczesnowiosenny chłód, porywisty wiatr, czy też deszcz i błoto.

Szliśmy cały czas do przodu, jak jeden mąż, jak najwytrwalsi z najwytrwalszych wędrowców, przez góry, przełęcze i doliny.

AKTUALNOŚCI

Dziś dla odmiany aura postanowiła nam całkowicie sprzyjać. Prognozy mamy wyśmienite. Temperatura w sam raz, a zachmurzenie niemal zerowe. Jedynie lekki chłód poranka przypomina o tym, że lato już się skończyło i nastał czas jesieni - najbarwniejszej z pór roku. Powrót na Główny Szlak Beskidzki, na Halę Rysianka, gdzie zakończyliśmy ostatnią wędrówkę podejmujemy z górskiej wsi Sopotnia Wielka, z najwyżej ulokowanego jej przysiółka o nazwie Kolonia.

Jeśli pierwszy raz słyszycie o Sopotni Wielkiej, to musicie wiedzieć, że jest ona jednym ze starszych miejsc osadniczych w Beskidach. Na tle innych beskidzkich osad wyróżnia ją też najwyższy w Beskidach wodospad o wysokości 12 m, uznany za pomnik przyrody. Kolonia to najwyżej położona osada Sopotni Wielkiej i najdalsze miejsce do którego mógł dotrzeć nasz autokar.

Z tego cichego i spokojnego miejsca o godzinie 9. Wpierw asfaltowaną drogą wzdłuż szumiącego potoku Sopotni Wielkiej, który około 4 km niżej tworzy ów wspomniany wyżej wodospad. Szybko mijamy ostatnie domy i po obu stronach otaczają nas zalesione zbocza górskie. Tuż za ostatnimi osadami ludzkimi droga robi się bardziej zniszczona, a sypiący się na niej asfalt przypomina bardziej szuter, niż wygładzoną powierzchnię. Droga ta lekko wznosi się do góry. O godzinie 9 45 kończy się jednak łatwizna i strzałka szlaku kieruje nas na prawa, na zalesione zbocze górskie.

Wchodzimy na wąską ścieżkę, pomiędzy zarośla i drzewa lasu. Zbocze jest bardzo strome, ale ścieżka idzie po nim łagodnym trawersem.

Przebieg spotkania

Słońce bije wprost na nas, rozbierając do koszulek ostatnich zmarzlaków. Kilkakrotnie przechodzimy przez cieki wodne zasilające potok Sopotni Wielkiej.

Nie są one jednak problemem i stanowią małą atrakcję na naszej ścieżce. Las i jego runo nabierają niezwykłego kolorytu w blasku słońca przebijającego się do nas przez koronę drzew. O godzinie 10 10 wchodzimy na szutrową drogę, biegnącą podobnie jak nasza ścieżka trawersem zbocza. Przechodzimy kilka metrów w jej dół, by po jej drugiej stronie znowu wejść do lasu. Musimy jednak wcześniej pokonać urwistą, kilkumetrową skarpę. W tym roku jest jednak dużo łatwiej, bo od ubiegłego roku, kiedy mieliśmy przyjemność tędy schodzić zamontowano na skarpie drewnianą poręcz, a w jej samej wykopano stopnie.

Aktualności randek - Randki w 5 minut

Dzisiejsza wyprawa bardzo przypomina tamtą, bo w większości przebiega tą samą trasą, choć w przeciwnym kierunku, a pogoda - ta sama masz chęć - zerknij na relacje z tamtego dnia: Koło PTTK Zakładu Stalownia , Zanim znów wyruszysz w góry. Wciąż wspinamy się ścieżka wcinającą się w zalesione zbocze Rysianki. Zdaje się, że zdominowały go wysokie buki, ale w otaczającej różnorodności dorosłych drzew i występującego naturalnego młodnika leśnego, trudno jest to jednoznacznie stwierdzić. Na niektórych, bardziej nasłonecznionych odcinkach otaczają nas wysokie trawy i pędy krzaków, a w bardziej zacienionych miejscach pojawiają się ładne leśne paprocie.

Około godziny 10 30 szlak gwałtownie skręca w prawo i ostro pnie się wprost ku wierzchołkowi Rysianki, wchodząc na nierówną drogę gruntową. Po kilkunastu minutach wspinaczki wychodzimy z lasu na dość rozległą Halę Rysianka. Przed nami rozciąga się aż do grzbietu trawiasty dywan, po którym mamy przyjemność maszerować. Niezwykle piękna pogoda, zapewnia nam sympatyczny widok z naszej prawej, skąd dobiega do nas szept zadziwionej naszą obecnością Romanki: witam was wędrowcy, dopiero co byliście tu i tak rychło wróciliście. Przywdziałam dziś suknię jakże inną od tej w której mnie ostatnio wiedzieliście, ubarwioną jesiennym brązem, rudziejącą żółcią i czerwienią.

Zasady speed dating

W miarę nabierania wysokości pokazuje się budynek schroniska otoczony kilkoma ładnymi świerkami. Na prawo od Babiej Góry, krajobraz dominuje nieodległe, masywne Pilsko m n. Przed Pilskiem widać szczyty które będziemy dziś pokonywać: Trzy Kopce i Palenicę.